Min første dag på trening!

God morgen fra Bislet 😉

I flere år og mnd har jeg psyket meg opp for å starte på et nytt og bedre liv. I dag er dagen og Bislet Stadion valget! Bor jo så og si vegg i vegg med anlegget. Heldigvis alene på banen og kjempetungt. Tok det i mitt tempo, skal jo trene litt i morgen også  😉 …. Skal prøve dette 2 ganger pr uke, da dedt garantert er nok for meg. Håper jeg overlever!!!!! 😉

PS! Flott anlegg og nydelig bane. Synd det ikke åpner før 08.00 om morgenen, da jeg ikke rekker løpe før jobb.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg