Enkel luxus

Har reist litt i det siste og har alltid med reisestr. i kofferten da det tar liten plass 😉 Hudpleieserien Restylane har vært en deilig opplevelse da jeg vanligvis bruker den medisinske hudpleieserien Jan Marini. Huden har godt av å bytte litt på produkter og da ble Restylane mitt naturlige valg.

Fikk tilsendt Vendelas dagkrem i posten som gave for et blad jeg tegnet abonement på. Det ble en hyggelig overraskelse. Nydelig konsistens (tykk og fyldig), samt deilig luxusfølelse. Skal teste den litt ut, men virker som den gir huden min rikelig med fukt. Er tilhenger av medisinske hudpleieprodukter da de inneholder effektive virkestoffer, med synlige resultateter. Vendela’s hudkrem Silverday blir min feriekrem 😉

Jeg er alltid nøye med å rense huden godt med skikkelige renseprodukter. Fikk lyst å prøve renseserviettene fra Neutral, da de hverken inneholder parfyme eller parabener som mange av de andre på markedet. De fjerner øyesminken perfekt og er supre på reiser 😉 Anbefales!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg