Prinsesse Eva fikk en touch :-)

Denne unge damen Eva Auestad er sykepleier og akupunktør. Bettina viste henne litt av makeupen vi har på klinikken vår, bla. Ripar Cover som blir mye brukt som medisinsk covermakeup. Den er perfekt som foundation og gjør huden feilfri, selv om Evas er så flott som den kan bli fra naturens side.

Fargepaletten vår er vakker og inneholder mange farger…..her litt rouge på plass.

Eva i nye farger 🙂 med Bettina. To flotte jenter ved SOL Permanent Makeup i kveld. I juni reiser vi til Italia for å lære mere om RiparCover og det blir en spennende og lærerik erfaring. Jentene mine skal kurses for å bli spesialister i medisinsk covermakeup. ikke verst det 🙂

4 kommentarer
    1. Jeg vet ikke hvor mye du kan om hår, men ser det er mye sminke.. :p
      jeg er ganske irritert, fordi håret mitt er brunt i bånn og svart på utsiden å på sommern blir det rødt i toppen :p syns ikke det er så veldig morro. derfor har jeg bestemt meg for å farge det. skal farge det helt svart. men har du tips til hvem merke jeg burde bruke? jeg skal få en vennine til å gjøre det, det økonomiske er ikke helt med, så koster litt for mye å ta det hos frisøren :/
      kommer jeg til å få ettervekst og sånt?
      Hadde vært supert med et svar NÅ snart 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg