Forstørre lepper med pigmentering?

Kunde med naturlige lepper, men ønsket lipliner, da hun bruker det daglig.

Bildet er tatt like etter behandling med permanent makeup av lipliner.PS! Husk fargen reduseres med 40-60% innen de ti første dager. Resultatet vil IKKE se tegnet ut.

Lepper naturell.

Lepper med pigmentert lipliner/leppekant. Har forstørret leppene litt. Fargen reduseres med 40-60% og vil se naturlig ut. De fleste fyller leppene med farge (pigmenterer full leppefarge) da de ønsker samme farge på hele munnen. Valgfritt 😉

7 kommentarer
    1. Ble veldig fint 🙂 Så her har du bare laget en kant for og forstørre leppa? Og ikke noe farge i leppan? Hvordan blir d da nå hun ikke bruker leppestift, vil kanten vises? Tenker på fargeforskjelle på hennes egne lepper og kanten?
      Jeg har jo kommentert en annen plass der ei dame hadde ujevne leppe, og di ble forstørret, da brukte du vel farge i hele leppene? Det likte jeg veldig godt 🙂 Noe som har passet til mine lepper tror jeg 🙂
      Men dette er jo noe en må finne ut hva som passer til sine lepper, og hva som blir penest på en selv.

    2. Inger lise Dahl:

      Jeg harmixet en mild farge (selv om det kanskje ikke ser slik ut på bildet) så vi får se etter hvert 🙂 Hun liker at lipliner vises og bruker leppestift og gloss hver dag, så tror det går helt fint. Skulle hun ombestemme seg er det en smal sak å fylle hele leppen med farge 🙂

    3. Takk for svar Sol 🙂 Ja dette er jo en smaksak hvordan man vil at leppene skal se ut 🙂 Og at du kan fylle inn farge i leppene om hun skulle ombestemme seg. Å du er jo så flink når jeg ser på div lepper hva du gjør 🙂 Di blir jo så nydelige :-))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg