4 stjerners middag. Gleder meg i kveld :-)

Helene Rask og Maria Solheim er to av de som er med i 4 stjernersmiddag denne sesongen. Helene har jeg kjent i noen år nå og er spent på hva hun kommer med. Kjempeflott jente som jeg gleder meg stort over hva hun har fått til. Masse god energi og alltid med et stort smil. Mat kan hun iallefall lage, det har vel de fleste som har tittet innom bloggen hennes sett.

Maria Solheim er en av mine norske favorittartister og var flittig spilt over en lang periode 😉 Les mere om programmet 4 stjerners middag HER

Skal se på i kveld, både på deg og brynene dine Helene 😉

 

Klem fra SOL 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg