Mone er nytt tilskudd + tattoo av bryn!!

I dag har det vært hyggelig på mange måter. Mone er en som har jobbet mye for meg opp gjennom årene med web og materiell for firmaet mitt. I dag besøkte hun meg på klinikken og fikk en liten “makeover”. Hun har fått jobben som markedsjef for SOL permanent makeup og skal ta seg av mye fremover. Endelig har jeg funnet riktig person og hun er sabla dyktig 😉

Bettina fikk inn et blinkskudd med arbeidstillingen min 🙂

Mones bryn før behandling.

Mone rett etter behandling!

Mone har også en fet tatovering på halsen. Gjett hvem som fikk bruke Mone til modell for Ripar Cover Makeup? Hvordan denne vil se ut etter en real cover, kan du se i neste innlegg 😉

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg