Leppetattoo er en kunst!

De fleste som pigmenterer og er ny, synes lepper er vanskeligst å få til. Jeg holder treningscamper for at DU som tatoverer/pigmenterer og som synes dette er vanskelig skal bli trygg. Arbeidet går som en lek når du får den tilliten du trenger og jeg skal hjelpe deg i gang. Ta endelig kontakt på mail: [email protected] om du lurer på noe.

Jeg har kun EN ledig plass igjen på grunnkurs i OSLO uke 17. Sverige står for tur og mye av kursvirksomheten min vil foregå der! Ønsker du kurs i Norge i år, bør du derfor ikke vente med å ta kontakt med meg,

SOL Permanent Makeup ønsker DEG på kurs!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg