Restylane? Også som hudpleie.

Har hele serien med Restylane skincare i badehylla mi, samt andre kvalitetsprodukter jeg ikke kan unnvære. Har nå brukt hudpleieserien i Restylane over noen uker og elsker den. Den gir rikelig med fukt og passer godt som base under Ripar Covermakeup som jeg daglig bruker! Perfekt kombinasjon og nå som vi merker solen enda bedre på huden, er det ekstra viktig å tenke på hvordan du best mulig ønsker ta vare på nettopp DIN hud. Jeg er supernøye og ønsker hverken solforbrenninger eller irritasjoner fra kremer jeg ikke tåler eller drar nytte av!

Be om ekstra informasjon i ditt hudpleiesalong eller hudklinikk. så får du riktig veiledning og svar! Selv bruker jeg stort sett medisinsk hudpleie, da virkestoffene er sterkere enn ved tradisjonell hudpleie. Vi lever i en tid hvor vi stadig krever mere fra produsentene og vi ønsker resultater!!

2 kommentarer
    1. Restylane Vital og Restylane Vital light er også gode måter å behandle huden på. Stabilisert ikke-animalsk hyaluronsyre injiseres rett under huden, der den binder vann og stimulerer til nydannelse av bindevev. Dette resulterer i en revitalisert og fastere hud, med ny glød og bedre struktur. Behandlingen utføres av leger og kosmetiske sykepleiere.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg