Blir oppgitt, sjekk selv HER!!

Denne damen var fortvilet og lurte på om jeg kunne fikse brynene hun hadde fått pigmentert inn for 3 år siden. Det er mye jeg kan gjøre og litt korrigering er noe som hjelper på hos de fleste som har vært uheldig. På denne damen må jeg gjøre en god del korrigeringer med brynene og mange farger tas i bruk.

Bryn like etter behandling/oppretting med permanent makeup! Husk fargen reduseres med 40-60% innen de ti første dager.

Ligner disse brynene på hverandre?

Det er en grunn for at man videreutdanner seg, går flere kurs for å få dette faget bedre i fingrene og ikke minst tryggere. Denne damen skal til ytterligere to refill og var strålende fornøyd etter bare denne første behandlingen.

Holder også populære korrigeringskurser og det er et must med fargelære og ikke minst se hva som skal gjøres, når uhellet først er ute.

Jeg jobber også med det svenske markedet, så er du interessert i grunnkurs i Norge, bør du ikke vente for lenge med å melde deg på. Uke 11 er det ledig en plass og uke 17 er det to ledige plasser igjen. Ellers er det ikke kurser satt opp før til høsten og da bare to på planen i Norge.  Mail meg på: [email protected] om du er nysgjerrig på om dette er noe for deg 😉

9 kommentarer

Siste innlegg