Alopecia? Permanente bryn kan du få ved pmu!

Kunden slik hun tegnet opp brynne daglig. Hun ønsket dem nå tatovert inn, etter å ha fått alopecia.

Kunde uten bryn. Ved pmu mister man hår og for mange er det et stort ønske å få spesielt brynene på plass igjen.

Kunde like etter behandling av permanent makeup. Små tynne hårstrå er tatovert inn. Jeg gleder meg allerede til neste behandling for å se hvordan fargen har festet seg. Disse brynene skal bli riktig lekre etter hvert 🙂 Er fornøyd med dem i dag, bare så det er sagt, noe kunden også ble. Forandring fryder. Men bryn er en stor jobb og krever 2 refill til.

3 kommentarer
    1. helt fantastisk! har selv og alopecia, og vurder stergt å gjør det samme med brynene! må bare tørr det først;p du e helt sinnsykt fantastisk flink du:) så utruli slitsomt å driv å tegne heile tia, å når håre først kommer tilbake e det somregel blondt og bare noen få hårstrå hær å dær.. unna virkelig ikke min verste fiende engang å oppleve alopecia!!

    2. vibeke nordhuus:

      Du er hjertelig velkommen 🙂 Jeg synes det er ekstra givende å pigmentere dere som har alopecia, da jeg vet at det betyr så mye!!

    3. Det vart utrolig bra:) Jeg skal skal hverfall ta hårpåtegnings kurs når jeg har fått gjort litt pmu:) ser så naturlig ut 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg