Donald og lime ;)

Jeg starter dagen med et stort glass vann med lime, noe som er bra for hele kroppen. Føler jeg har fått mere energi og gleder meg stort til neste akupunkturtime. Har vært skeptisk og trodde iallefall ikke jeg skulle kjenne noe så raskt, etter bare kun en time 😉 kjempespennende!

Jeg elsker Donald Duck og kjøper det innimellom for ingen får meg til å smile som han 😉
Nå har jeg faktisk tegnet et abonement og måtte glise ekstra stort da det sto at jeg måtte krysse ut om jeg ønsket en leke med. Føler meg ekstra barnslig nå og tar det som et godt tegn. Alle burde lese SKJØNNHETSSPESIALISTEN og få seg en god latter. Gleder meg til å få Donald fast i posten heretter….nydelig avbrekk fra alt annet av gode tips og råd man får gjennom media.

Søndagen min er avslappende og rolig 🙂 Elsker å være hjemme.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg