Bli 10 år yngre ved tattoo :-) sjekk selv!!

Denne damen ønsket seg leppepigmentering i dag. Litt ujevne konturer som man får med årene, men dette kan fikses!!

Etter leppepigmentering i dag.

Før pigmentering.

Etter pigmentering.

Før pigmentering.

Etter pigmentering! Fargen heter Rosewood og var et helt riktig valg for første behandling…så får vi se hvordan fargen sitter neste gang hun kommer for refill. Kan ikke si annet enn at jeg gleder meg stort til å få henne tilbake. Hvem kan vel tenke seg at disse leppene fyller 60 år om få dager!!?

Elsker leppepigmenteringer og forespørselen har bltt større de siste årene. Lurer på hvorfor 🙂

12 kommentarer
    1. Det ble utrolig pent, ja dette har jeg kunne tenkt meg 🙂 Jeg har jo så smal overleppe, men trodde at om jeg gjør noe slikt så vises rynkene over leppa mere? No hadde ikke denne damen noe rynker der. Nydelige lepper fikk hun 🙂

    2. Vises rynkene mere om man gjør dette? Som jeg skrev over her så har jeg tenkt på dette lenge, pga smal overleppe og ujevn. Men noen nevnte at jeg ikke måtte gjøre d, pga di mente rynkan kom fram mere? Har du noe svar og gi meg Sol? Du ser no leppan mine godt på profilbildet mitt .
      Dette ble bare så nydelig på denne dama her 🙂

    3. Må si at dette frister og få gjort, etter jeg så et bilde du la ut no i kv, av før/etter til ei som hadde smal oveleppe, og d ble jo så naturlig og pent. Men d var d at man må vel til Oslo for og få d gjort? Har jo hadd lyst og gjort d hos deg/dere 🙂
      Har du samarbeid med noen i Trondheim som er flinke til dette? Og hva koster d?

    4. Inger lise Dahl:

      Det er flere i Trondheim som jobber med pmu, du må bare kontakte dem og be om bilder. De har nok egne priser.

    5. Dette ble jo utrolig flott! Jeg har fått “røykemunn”:( Kunne noe slikt ha fungert for meg? Hvor lang tid tar det og hva koster det

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg