Oslo er deilig i søndagsol!!

Ingenting er bedre enn å samle familie og venner til en hyggelig søndag. Vi startet med en sen frokost hjemme hos meg med nystekte boller og ferskpresset appelsinjuice. I dag var jeg skikkelig husmor og synes det er hyggelig å gjøre det koselig for ungene. Etterpå gikk vi tur i strålende solskinn og tilbrakte noen timer ute frisk luft. Kunne faktisk kjenne sola varme 🙂

Skøyteis? Ja det var det 3 av oss som gikk for. Katharina ønsket bare teste ut isen om jeg gjorde det, men klok av skade sto jeg over i dag. Jeg har nemlig et ønske om å være på jobb i morgen 🙂

Amanda og Katharina avsluttet en strålende dag med å svinge innom edt berømte Godterislottet på Bislet. Hjemmekino er det som står på planen nå, før katharina reiser tilbake til Kongsberg i kveld.

Elsker ha ungene rundt meg og koser meg med besøk. Det går litt lang tid mellom hver gang, men så har vi det også bra sammen når vi samles 😉 Alle er travle, så det er ikke bare meg!!

4 kommentarer
    1. Hei,
      Ønsker å ta permanent makeup på brynene men bor i Trondheim så hadde foretrukket å gjøre det her (så slipper jeg å reise til oslo). Har funnet tre stk i Trondheim som driver med PMU; Blå Lagune (Laila Ottesten), Evig Fin (Gunn Midtøy) og The Face of Beauty (Elene Jak Hovde). Har noen av disse vært på kurs hos dere, og kan dere evt anbefale dem?
      Jeg tar selvfølgelig heller turen til Oslo og dere hvis jeg hører noe negativt om disse, da jeg ikke tar sjansen på stygge bryn 🙂

    2. Janne:

      Laila har tatt kurs, samt Gunn Midtøy, men be om bilder når du kontakter jentene, så får du se det du ønsker og kan avgjøre hva du vil ha 😉

      Mvh Sol

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg