Hyggelige kurs ved klinikken :-)

Fredag skjedde det mye spennende på klinikken vår. Siv Heidi Rasmussen tok et eyelinerkurs i klinikken min (1 dags kurs) da hun ønsket trene ekstra på det. Smart, da man trenger påfyll og ikke minst føle seg sikrere i at det man gjør er riktig. Litt korrigeringer er det som trengs for å få det siste lille på plass.

Øye før pigmentering av øvre øyelokk.

Bildet tatt like etter pigmtntering av eyeliner øvre øyelokk!

Samme dag solgte jeg en maskin til denne hyggelige damen fra Tønsberg. Aurorasenteret er klinikken hun driver. Hun har ikke tatt kurs hos meg, men fikk en innføring av nåler, da vi jobber med flere nåler i amieasystemet jeg har agenturet på. Denne modellen fikk et refill på lepper av Jeanett, da hun fikk leppene pigmentert ved et tidligere kurs hos meg.

Slik så leppene ut etter at hun hadde vært modell på entgrunnkurs hos oss for noen mnd siden. lett rosa. Fargen heter Raspberry.

Bildet tatt like etter behandling med pmu av Jeanette.

Enda et bilde. Litt rød og med noe hevelse rundt leppekanten, noe som går raskt ned i løpet av kort tid.

Siv Heidi noterer flittig og er en drømmeelev som virkelig satser på pmu nå. Ingenting gleder meg mere. Jeg trives med undervisning og gleder meg stort når elevene føler de lærer nyttige ting av meg. Snart kommer det flere nyheter og bransjen er spennende og interessant.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg