Ripar Cover før/etter dekk av sprengte blodkar!!

Hos meg finner dere ikke bilder bearbeidet i photoshop, da jeg liker vise resultater etter behandlinger som viser virkeligheten 😉

Her er bettina i sving med å ta bilder av en modell som ønsker lære legge Ripar Cover Makeup over sine røde kinn. Sprengte blorkar eller cuperose er noe snart hele norges befolkning opplever i løpet av livet. Dette kan man fjerne med laser, eller dekke over med makeup. Bettina viser dere hvordan 🙂

I klinikken vår har vi en egen sminkeavdeling hvor kundene kan få boltre seg litt om de ønsker det, men veiledning av oss. En konsultasjon koster kr 400,- hvor vi først legger makeupen på deg og viser deg teknikker. Deretter legger du den selv slik vi har lært deg det. Enkelt og greit 🙂

Siste hånd på verket er et spesialpudder som forsegler makeupen!

Kunden før behandling.

Kunden etter Ripar Cover Makeup av Bettina. Stjernemodell sier nå bare jeg 🙂

Riparnordic.com ved røde kinn

8 kommentarer
    1. Holder den sminka?
      Eller blir den borte når du tar på den..?
      For bare minerals dekker bra men blir nesten borte emd en gang du kommer borte der du har sminket…

    2. Ble så skuffet etter jeg kom hjem å hadde kjøpt meg ripar cover fondation.De plukket bare ut en farge fra andre siden av disken,å det var det! fargen var for mørk å igen forklaring på hvordan man påfører for best mulig resultat.de hadde ikke concealere heller.
      Hadde store forventniger etter å har sett bilder på bloggen din,neste gang jeg skal til oslo kommer jeg innom til dere:) å håper på bedre inntrykk å¨resultat =)

    3. Kan du fortelle litt om konsistensen på sminken? er det løst pudder som Bare Minerals eller er det vanlig krem?

    4. Så flott hun ble. Jeg er enda rødere enn modellen, så jeg får finne en ledig dag til å møte Bettina for å lære mer om Ripar 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg