Kjekt med gode råd og medisinsk veiledning!

I dag hadde jeg møte med Mone, da jeg hadde tatt meg en fridag for planlegging. Hyggelig var det da med en ledig time for behandling hos Ellipse Klinikken på Smestad som dukket opp. Måtte dermed ta med meg Mone som ble nysgjerrig og fikk litt ekstra info om behandlinger de utfører ved klinikken og som hun vurderer ta. Er spennende å kunne tilegne meg ekstra kunnskap på denne måten av de dyktige sykepleierne som behandler kundene sine og er super dyktige på sitt område. De forklarer og gjør ikke noe de ikke kan stå inne for. Hos Ellipses behandlere kan dere trygt be om veiledning og en konsultasjonstime er gratis.

3 kommentarer
    1. Jeg må sei at etter at jeg begynte med Ripar Cover så har huden min stabilisert seg veldig. Mange har spurt meg om at den ikke dekker FOR godt, og ikke gir huden pust, slik at man blir “innestengt”. Men jeg må bare si at jeg er virkelig imponert. Jeg trodde selv at det aldri kom til å gå, i og med at jeg har ekstrem hud som reagerer på ALT! Jeg tenkte forøvring nå å begynne med Jan Marini, har du nå erfaring med det?

    2. Elisabeth:

      Jeg ELSKER Jan Marini da den er den serien som har fungert best på huden min 🙂 Dette er en medisinsk hudpleieserie med ingredienser som virkelig gir god effekt på huden. Har hatt et opphold fra den nå, da jeg har brukt den fast i snart 2 år, men begynner med den om litt igjen.

      Flott du liker Ripar Cover og håper flere får øynene opp for denne flotte serien som virkelig er GOD for huden 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg