Kontorarbeide er hyggelig….!

Kontorarbeide er hyggelig, men nå får jeg snart avlastning av en som er proff på dette. Sitter og venter på et morgenmøte nå koser meg med kaffe og nyheter. Etterpå skal jeg opp til klinikken for å en liten omvisning før jeg tar en total makeover….hva det blir, kan dere kanskje få et innblikk i siden 🙂

Jeg satser på mesoterapi i klinikken min i løpet av våren og dette er hudbehandlinger Bettina, Tone og jeg kan utføre på våre kunder. Mere info. kommer etter hvert, men dette blir behandlinger dere vil elske 🙂

Mesoterapi er tidenes mest revolusjonerende nyhet innen hudpleie når man ønsker et ansiktsløft uten kirurgi eller sprøyter.

De som har kjøpt maskinen Linelle Supreme, kan glede seg. Utstyret kan nemlig kobles til og er enkelt i bruk! Jeg kommer til å holde kurs i mesoterapi om litt.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg