Akupunktur mot søtsug!

I dag møtte jeg sykepleier og akupunktør Eva for å legge en plan for behandling av søtsuget mitt. Jeg tenker at ingenting skal være uprøvd og Eva mener absolutt dette er tingen for meg. Har noen av dere prøvd akupunktur? Kjempespennende om dette virkelig vil funke på meg 😉

Jeg har til nå gjort meg opp en mening at ingenting klarer stagge min uimotståelige trang til å kose meg med søtsaker. Funker dette er det et mirakel som har skjedd på denne jord!!

Eva jobber hos Oslo akupunktur om noen skulle ønske time av henne. Jeg kjenner Eva fra før da hun også jobber for Ellipse Klinikken. Kvalitet er hva jeg går for 🙂

6 kommentarer
    1. Må starte med å si at jeg elsket headeren din, utrolig fin 🙂
      Hørtes veldig spesielt ut, men som sangt; ingenting skal være uprøvd 😉
      Lykkesåmye til 🙂

    2. Gi oss beskjed her hvis det funker da… Jeg må nok se ut som en nålepute hvis det skal funke på meg ..:-o

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg