Få ledige plasser igjen på grunnkurs!

Jeg har få ledige plasser igjen på grunnkurs i permanent makeup igjen i år. Uke 17 har 2 ledige plasser og det er muligens siete kurs etter ferien i år i Norge. Jeg sier muligens, fordi jeg skal inn i Sverige og kommer til å holde kurser der også om alt faller på plass.

Bildet er fra siste grunnkurs, hvor elevene tar bilder av arbeidene sine.

På kursene mine får du tett oppfølging, da vi er to som underviser og følger med. Modellene føler seg trygge og det er et must for å skape en rolig atmosfære på et kurs, hvor elevene er der for å lære tatovere.

Jeg har aldri mere enn tre elever pr.grunnkurs og her ser dere 3 jenter sitte konsentrert på egen hånd med pigmentering. Det er stort å mestre et så “pirkete/nøyaktig” fag og det kreves masse av erfaring og trening. Jeg holder treningscamper og ikke minst videregående kurser for å høyne nivået!

Mail meg på: [email protected] om du vurderer kurs i år. Jeg har ikke mange plassene igjen.

SOL Permanent Makeup holder kurs

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg