Drømmejobb som snoptester?

For en lykke! …..eller ulykke 😉 Sjefen selv av Godterislottet setter STOR pris på meg som dere ser! Jeg har Oslo’s største godtebutikk rett over gata hvor jeg bor….hva gjør man med slikt? I kveld skal jeg bake grove rundstykker og se en god film. Men man må unne seg noe søtt og godt iblandt, ellers reduseres livskvaliteten min drastisk 😉 Jeg har lest om noen som tester ut snop for fabrikker. Den jobben hadde passet meg perfekt 😉 hva tror dere?

Merkelig lys i butikken og jeg ser ut som the Joker 🙂 Bettina var fotograf!!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg