Grunnkurs i pmu startet i dag!!

Er det noe som gleder meg er det elever på grunnkurs som koser seg i jobben med å lære seg permanent makeup! Denne uken har jeg grunnkurs og dette er Christina, den ene av i alt 3 elever som ønsker lære seg faget. Mere kommer i morgen, men denne helgen og uke har gått i ett. Messe på Lillestrøm, besøk fra RiparItalia som ikke reiser før onsdag og 100 nye prosjekter i sikte. Blir ikke arbeidsledig med det første 🙂

Anne Grete

Kristin 🙂

Tre flotte jenter som har gjort et bra inntrykk allerede første dag. Jeg er ikke en som skryter uhemmet av noen om jeg ikke mener det 😉 Jentene har jobbet intensivt og jeg kan undervise non stop om man ikke ber om pauser 🙂

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg