Snart makeupartister på medisinsk nivå!!

I morges kjøpte jeg hudpleie til Kristine og Bettina…tenker de skal kose seg i kveld med en ansiktspa! Både Bettina og Kristine skal begge ta spesialkurs i Ripar Cover Makeup mandag. På medisinsk nivå, og jeg skal sende dem begge til Italia til Ripar Cosmetic hovedkvarter!!

Alltid koselig når modellene mine stikker innom standen og her ser dere Cecilie Felice, som var med i Robinson.

En annen modell og bekjent av meg er Mette Iversen. Hun var faktisk deltager i det aller første Robinson som ble sendt i Norge 🙂 Hyggelig er det også at hun er fra Mosjøen.

Bettina og Tone fikk virkelig lagt Ripar Covermakeup! Vår stand ble flittig besøkt og mange ønsket teste serien på huden sin! PS! Den er ikke mindre enn fantastisk spør dere meg 🙂

Vi legger makeup på to modeller samtidig og ønsker dere teste ut makeupen, er våre makeupartister tilgjengelig i morgen også!

Ripar Company holdt sceneshow og imponerte mange da makeupartist Rita dekket over en STOR fargerik tattoo på foten!!

Til og med konfransieren fulgte nøye med.

….det gjorde mange andre også! Serien er spennende og vi elsker jobbe med den.

Mandag skal jentene mine kurses i Ripar Cover Makeup medisinsk og vi søker modeller med; fødselsmerker, arr, brannskader, pigmentflekker etc.

Kjenner du noen som har ddette, tips dem. De lærer også legge makeupen selv!!

Send meg en sms på mob: 97118665 eller mail: [email protected]

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg