Travel dag to på messen Helth&Beauty!

I dag fikk jeg ekstra hjelp på standen min av Kristine…her slapper hun av med en morgenkaffe før alt setter i gang.

Sannelig kom ikke frisøren min Rebecca innom for å se standen min og ikke minst få gode råd av vår makeupartist fra Italia, damen som har designet Ripar Cover serien!

Her fikk jeg besøk på standen av en bekjent.

Kristine fikk seg en skikkelig makeover av Makeeupartist Rita Parente.

Ser hun fornøyd ut? 🙂 Nydelig hud, men så er hun ung og pen også!!

6 kommentarer
    1. Oi, så kult! Var der i går, snakket med deg tror jeg! 🙂 kjente deg ikke igjen selv om jeg har lest bloggen din lenge!

    2. Heia
      Jeg har vært i Stavanger og kjøpt make-up og concealer i Ripar men finner de litt tørre er det noe jeg gjør feil eller?
      Vil bare fortelle deg om ypperlig service hos ellipse klinniken:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg