Slik får du vitaminkick!!

I går investerte jeg i en magimix fruktpresse. Tror ikke dette er noe bomkjøp for å si det slik. Den kostet litt (god kvalitet), men juice har jeg alltid vært gla i. Frukt har en tendens til å bli liggende om vi kjøper mye av den og kan bli ødelagt, men nå kommer det til å gå unna på fruktfatet tenker jeg! 🙂

Fortsetter jeg med å lage juice som har gjort det siste døgnet får vi vel vitaminsjokk 🙂 5 frukter om dagen går iallefall unna i en fei!! På bildet ser dere grapejuice og den ble søtere enn jeg trodde. Nyyyyydelig.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg