Restylane Skincare, for en spennende dag :-)

Jeg har bestilt hele Restylane Skincare (hudpleieserie), etter å ha lest en del om den på nettet og fått prøve nattkremen. Ble så fornøyd at jeg nå skifter over til den for en periode, noe alle burde gjøre om de har brukt samme serie over lang tid. Selv om man er fornøyd med serien man bruker, har huden godt av å få tilført noe annet fra tid til annen. Jeg bruker selv den medisinske hudpleieserien Jan Marini og elsker den. Den har ganske konsentrerte syrer/virkestoffer i seg, så nå lar jeg huden hvile litt med Restylane Skincare en periode, da jeg tror huden gar godt av en hvilepause med mye fukt!

Fikk med en restylane brosjyreguide og skal lese den nøye. Som dere som leser bloggen min vet, er jeg produktfreak, men når det gjelder hud er jeg svært nøye, for ikke å si kresen. Her kjøper jeg kun det beste og jeg merker kjapt på huden om det er noe den ikke liker.

Nå vurderer også Tone Bjørkli (Hudterapeuten) som jobber hos meg å ta inn serien for salg. Hva er da bedre enn at jeg kan snakke med kundene mine om hva jeg synes om restylaneproduktene? Er hudterapeut selv, men ikke jobbet med kremer på mange år. Er derimot svært oppdatert da jeg jobber i milijøet 😉 og prøver ut ting som intereserer meg, MEN jeg må vite at det har effekt!! Man lurer ikke en gammel rev 😉 he he!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg