Leppetattoo i skuddet som aldri før :-)

Vibeke er en god en gammel kollega av meg og totalt frelst på pmu. I dag kom hun for å friske opp leppefargen sin, noe som absolutt var på tide.

Vibeke sjekker resultatet i speilet. Gjett om hun ble fornøyd 🙂

Fargen ble perfekt og helt etter Vibekes ønske.

Ikke for rosa, men akkurat passe!! Mulig hun trenger enda et refill i mars, hun har iallefall satt seg opp på enda en time. Leppetattoo er i skuddet som aldri før og selv elsker jeg både jobben og ikke minst resultatene.

I morgen skal jeg holde treningscamp for “ferske” elever og gleder meg til å se fremgangen deres. Dette kurset satte jeg opp for å trygge nye elever i arbeidet sitt og jeg er spent på effekten av kurset i etterkant!

SOL PMU holder treningscamp

6 kommentarer
    1. Anonym:

      Ved å tilføre farger til ansiktet, ser man yngre ut 🙂 Alle taper fargepigmenter med årene og vi blir blassere i fargene. Lepper som blir tatoverte, får et naturlig sluttresultat 🙂

      Hvorfor kjøper vi gloss og leppestift forresten? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg