Sjekk spennende butikk!!

Janne har jeg snart kjent i 2 år og hun driver Oslo`s herligste butikk og selger  smykker, kunst og ikke minst interiør! I dag handlet jeg en god del ting jeg trengte til klinikken min for å gjøre en enda hyggeligere 🙂 I tillegg serverer hun kaffe og de deiligste kaker. Den som enda ikke har vært innom der enda, bør ta seg en tur!!

PS! Vakker dame ikke sant?…… med verdes største smil rett fra hjertet 🙂

Janne`s butikk har toårs-jubileum og det skal feires. Jeg skal iallefall ta turen innom for å feire søndag 5 februar. Kanskje vi sees?

Disse lekre lysestakene var noe av det jeg handlet hos Janne i Oscarsgt.54 i dag. Resten får du se på bloggen i morgen om du titter innom. Da kommer det innlegg fra klinikken. Elsker italiensk design, enkle fine linjer!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg