Vi får gode råd/tips om helsekost av Helene Rask!!

Jeg følger jo med på Helene Rask`s blogg innimellom og ser hun har de lekreste smoothie oppskrifter som hun blogger om. I dag bad jeg henne ta med en til oss, da vi er skikkelig på den grønne gren på klinikken vår. Nå som Helene jobber i Sunkost er vi heldige med å få litt nyheter om gode ingredienser for nettopp smoothie som Bettina og jeg elsker. Kjøpte blender til klinikken og den har vi brukt flittig!!

Neste uke kommer Helene innom for et lite minikurs og tar med ingredienser, noe jeg ser frem til. Gleder meg vanvittig når det er sagt. Her sitter Bettina med vann i munnen og leser Helenes oppskrift!! Jeg lager et innlegg når vi har kommet i gang med dette slik at dere får kikke på hva vi har i kjøkkenskapet på klinikken. Et sunt kosthold er bra for helsa og god helse er som vi alle vet viktig.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg