Modelljakten fortsetter!

Denne uken har jeg stort sett jobbet med planlegging av kurs i permanent makeup og ikke minst jaktet på modeller til kursene mine! Mye jobb, for det skal passe både for den ene og andre og ikke minst skal modellene få pigmentert de områdene de ønsker seg og så skal elevene mine få det jeg vil at de skal kunne “øve” seg på. To nye kurser er satt opp og jeg trenger fortsatt modeller.I februar begynner Camilla jobben hos meg som markedskoordinator og “modeller” får en bedre oppfølging.

Jeg ønsker gi de som allerede har vært modeller hos meg billetter til den store Helse og Skjønnhetsmessen på Lillestrøm i februar, som takk for tilliten.  Send meg bare en mail på: [email protected]  så får du en billett i posten!

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg