Modell + kundedag!

Det hender enkelte kunder er ekstra heldige hos meg. Denne kunden fikk sitt siste refill på bryn av Bettina, samtidig som jeg demonstrerte en maskin jeg solgte til en kunde. Bettinas kunde fikk dermed en lekker tynn eyeliner pigentert inn. Jeg la en punkliner under øyet, da det er en trygg start om man er usikker på om man kler eyeliner under, eller ønsker den dus. Man kan alltid lage en sterk og mere markert eyeliner ved neste refill om ønskelig!

Bettinas bryn som jeg pigmenterte før jul sitter som støpt. Tone Bjørkli som jobber hos oss, har i tillegg farget hårene på Bettinas bryn. Alle kunder av SOL PMU, får i februar -50% ved bestilling av farging vipper og bryn + voks. Det lønner seg å være kjapt ute, da Tone kun er to dager pr. uke ved klinikken for å utføre behandlinger. Mandager og torsdager! Send sms eller ring Tone på mobil: 45502906 om du ønsker et bra tilbud!

5 kommentarer

Siste innlegg