Helene Rask + Overnapp av bryn kan fikses med tattoo. Sjekk her!!

Kjempehyggelig når kunder liker arbeidene mine. Denne kunden hadde printet ut Helene Rask`s bryn som hun ønsket som mal og brynene til Helene er vakre som Helene selv 😉

Resultat etter første behandling. Mere bryn er lekkert ikke sant? Vi må bygge på dem for hver behandling om hun ønsker Helenes fylde, men vi er et stykke på vei iallefall.

Så mye har hun overnappet brynene. Lagde markeringer for å vise dere.

Bryn like etter behandling med permanent makeup. Elsker stråteknikken og ikke minst naturlige flotte resultater!

Ønsker dere bryn før sommeren, bør dere ikke vente for lenge med å bestille time. Bettina har ventelister allerede.

12 kommentarer
    1. Jeg har egentlig vedlig stygge bryn, jeg tenger brynene mine vær dag noe jeg syntes er utrolig dumt.. Tatoverer du når folk får permanent øyenbryn? Hva er prisen på dette? Er det naturlig osv?

    2. Hei! Jeg lurte bare på noe når det gjelder permanente bryne. Er dette tatovering, eller hvordan fungerer dette? Hva er prisen på dette? Ser det naturlig ut, hvor lenge varer det osv? Håper du kan gi meg svar på dette 🙂

    3. Sandra:

      Det er en form for tatovering ja. Prisen er fra 4800,- og inkl 2 gratis refill i prisen. Som du ser av bildene blir resultatene flotte og disse bildene er tatt like etter behandling. Synes du fargen ser sterk ut nå, reduseres den med 40-60% innen de ti første dager! 🙂 Se http://www.solhegge.com for ytterligere info!!

      Mvh Sol

    4. hvor mye koster leppepigmentering?? er snart 19 år, og har utrolig liten overleppe, å dårli med farge.. Så vil gjerne ha noe sprek farge og liner elns, slik at de ser litt større ut og endre form.. hvor mye koster det??

    5. Å,så fotogen jeg er. Hater å bli tatt bilder av 🙂 Men brynene mine ble kjempefine. Er super fornøyd. Tusen takk!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg