Tatoverte lepper i rosa er lekkert!! Sjekke ut?

Denne unge jenta var modell for meg i dag, da en kunde har kjøpt amiea pigmenterings/tattoo-maskin. Jeg demonstrerte flere nåletyper på leppene og ikke minst de flotte leppefargene jeg har å selge. Jeg korrigerte også amorbuen som er litt forskjellig på begge sider.

. Denne kunden visste nøyaktig hva hun ønsket seg og valgte en rosa lekker farge. Bildet er tatt like etter pigmenteringen!

Tøffeste jenta i byn. nå har hun meldt seg som modell på bryn også. Gleder meg masse til å se deg i mars igjen 🙂 Det blir stas vettu!! Sjekk Idas blogg, kanskje hun skriver noe om behandlingen hos meg i nærmeste fremtid!

Kunne blogget alle noenogfemtibildene jeg tok i dag, men dette rekker for dere 🙂 Elsker leppepigmenteringer, men det er en stor jobb!!
 

8 kommentarer

Siste innlegg