Bettinas arbeide + kundebesøk!

I dag hadde vi besøk på klinikken hvor jeg holdt et lite minikurs i amiea pigmenteringsystem, samt et nålekurs hvor jeg demonstrerte hygienemodulene i nålesystemet vårt! Her får Mette Aslaksen fra Randaberg kikke litt på bryn som Bettina brukte slopenålen på!

Brynene før behandling. Hun fikk sitt siste refill i dag og dette er resultatet etter 2 behandlinger. Naturlige i fargen, noe vi er stor fan av! Glemte ta bildet av sluttresultatet, men de ble litt fyldigere og stråene mere definerte. Nå var dette Bettinas kunde, men jeg kan si hun er fornøyd med resultatet 🙂 Selv er jeg veldig gla for å ha Bettina i klinikken min da hun gjør en utmerket jobb og har blitt en meget dyktig Linergist i året som har gått!!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg