Suppekur, kunst og cafebesøk, en bra kombinasjon? :-)

Yes det vil jeg si!! I dag har det vært interessante møter og spennende saker på gang, noe dere skal få høre mere om siden 🙂 Det skjer stadig positive ting og det må feires og helst med familie og venner. I dag etter jobb dro vi til Bolivar på Majorstua for å kose oss. Jeg startet på den berømte suppekuren i dag, da julen har satt sine spor og jeg er en utålmodig sjel. Kaffe på meg og søtt bakverk på de kjekke ungdommene Alexander og Kristine 🙂

Bolivar er et utrolig koselig sted for å møtes til en hyggelig prat. Kunsten/fortoene som henger på veggene der for øyeblikket likeså!!

Falt fullstendig for dette. Skulle gjerne hatt det på veggen i klinikken, men er i dyreste laget!

Me want!! Adaam den Haene skal jeg kikke nærmere på. Alle bildene var spennende og vakre.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg