Restylane hudpleie?

Ja dere leste riktig. Restylane har sin egen hudpleieserie og som dere vet har jeg fått en fantastisk dyktig hudtrapeut inn i klinikken min i Professor Dahlsgt.8 på Majorstua. Jeg er selv utdannet hudterapeut og er alltid nysgjerrig på gode produkter innen bransjen. Produktfreak vil jeg selv kalle meg og den som har vært innom baderomshyllene mine hjemme, vet hva jeg snakker om 🙂  Tone skal teste ut serien, men vi liker allerede konsistens og duft. Dessuten inneholder den hverken parabener eller parfyme. DET liker vi!!

Restylane Skincare er Q-MED AB sin egen profesjonelle hudpleieserie og finnes kun hos autoriserte behandlere. Jeg samarbeider med Ellipse Klinikken, som er hos SOL PMU jevnlig for å sette Botox og Restylane, noe jeg setter pris på. Restylane og Botox har kommet for å bli og er en av de mest populære behandlingene for de som måtte ønske å tilføre huden det lille extra!

Tone er nøye med innholdsfortegnelse. Da hun også skal studere medisin, er det greit å sette seg inn i hva man skal jobbe med. Hun er dessuten produktansvarlig for merket Ripar Cover Makeup som er et bra supplement til medisinske behandlinger, da det dekker 100% over arr, uren hud og medfødte pigmenteringer, samt blåmerker etter medisinske behandlinger. Jeg var selv meget gla over å kunne bruke den etter en øyelokkoperasjon i juli i fjor , som jeg er meget fornøyd med. 🙂

Her tester Tone hvordan Ripar Cover Makeup fungerer sammen med Restylane Skincare 🙂 Testen kom meget godt ut!! Tone tenker jeg lager et innlegg om dette siden. Nå har hun tatt med seg produktene hjem og skal bruke litt tid på dem.

Har noen testet/prøvd Restylane Skincare, eller bruker den i den daglige hudpleie?

7 kommentarer
    1. Hei!
      Jeg brukte Restylane Skincare sommeren for 2 år siden, og var kjempefornøyd med serien. Huden ble så gjennomfuktet, myk og god. Kan virkelig anbefale denne serien til modne damer med litt rynker og tørr hud.
      Akkurat nå går jeg på Obagi Nuderm, og kunne veldig gjerne tenkt meg litt fukt, men får prøve å la være 🙂
      Jeg gleder meg veldig til å teste ut Ripar Cover makeup på messen i februar, og forhåpentligvis kjøpe meg meg hjem.
      Venter spent på om vi får to gratis billetter, slik du nevnte. 🙂
      Ha en fin dag!

    2. Herlig! Flinke jenter dere er. Ripar er å anbefale, dekker over alt man ønsker 🙂
      Alltid spennende med gode produkter. Keep me posted.
      Ha en topp dag jenter!
      Klem Helene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg