Disse brynene fikk STOR oppmerksomhet!!

Disse brynene blogget jeg tidligere i uken og fikk stor oppmerksomhet blandt leserne mine. Mange ønsket seg bryn som dette og det gleder meg at arbiedene mine slår slik an. Denne kunden tegnet brynene sine ganske fyldig i det daglige og ønsket dem tatovert inn. Jeg fikset litt på fasongen.

Bryn like etter pigmentering.

Bryn før behandling/tatovering.

Bryn like etter pigmentering.

Jeg skal holde et kurs i “stråteknikk/hårpåtegning” den 22 og 23 mars. Ønsker du lære denne naturlige og unike metoden, kan du sende meg en mail på; [email protected]

Jeg holder alltid kurs over 2 dager. Modellene skal føle seg trygge på at elevene er godt forberedt før de starter på arbeidet med å pigmentere/tatovere dem.


 

Fornøyde kunder gir iallefall meg en stor motivasjon til selv å ta kurser for å bli enda bedre og ikke minst oppgradere seg på det aller nyeste innen teknikker. Dette er et spesielt yrke og det er ikke lite jeg har lært siden det første kurset jeg meldte meg på i 1999 😉 Det er fremdeles mye å lære i denne bransjen og som jeg stadig nevner; Føler man at man er ferdig utlært er man ferdig!!

PERMANENT MAKEUP TRENINGSCAMP

6 kommentarer
    1. OIIIII! de var fine:)
      jeg har spørsmålsrunde på bloggen min, hadde vært fint om du hadde stilt meg noen spørsmå:D
      Ha en fin fin kveld videre:D

    2. ååh, jeg har så lyst på slike bryn ! Jeg har jo tatt permanent makeup før (bryn) å dem er helt grå og noen flekker uten farge.. Dette ble ikke gjort ordentlig :- Etter en dårlig jobb med brynene og infisert leppe (juviderm i leppen i samme salong) flyttet hun som gjorde dette til frankrike :-

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg