Treningscamp under planlegging!!

Planlegger “treningscampen” den 28 og 29 januar. Kjempespennende da dette er et nytt tilbud jeg gir nye og gamle elever. Kurset er allerede fullbooket og jeg håper det bli et populært tilbud for å bli sikrere og tryggere i arbeidet som Linergist. På campen får elevene velge hva de ønsker trene på mest av lepper, bryn og eyelinere!

Jeg jobber med å booke inn modeller og setter pris på alle som har meldt seg allerede. Jeg kontakter dere fortløpende etter hvert som jeg trenger dere.

Messen på Lillestrøm “Helth&Beauty” blir også spennende og jeg gir som tidligere nevnt bort billetter til dere som ønsker besøke min stand. Mail meg på: [email protected]

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg