Kosedag med en god venninne!

I dag kan jeg virkelig si jeg har nydt dagen min. Vi har brukt halve dagen i byen på shopping og hyggelige spisesteder/cafeer. Vi prater om alt som opptar oss og det kan gå mnd. mellom hver gang vi ser hverandre, da vi er travle begge to, men når vi møtes er det som om vi så hverandre i går. En god venninne er verdt sin vekt i gull og Anne Rigmor er en slik en. Jeg slapper av i hennes selskap og vi koser oss virkelig sammen. Anne er ukomplisert, jordnær og trofast mot de hun har rundt seg, det kan jeg skrive under på. I tillegg er hun flink i alt hun gjør og en jente med utrolig mange kvaliteter. Nå skriver jeg rett fra hjertet og er gla jeg har Anne i livet mitt. Har kjent henne i over ti år håper vi får 60 år til som venninner 😉

Kjøpte noen deilige refreching oil`s hos Indiska i dag. En for å ha på jobben (Ocean spa) og en Bergamot for å ha hjemme. Behagelige og ikke for sterke dufter. Forfriskende og deilig synes jeg, men må ikke være for sterke i aromaen. Gleder meg til å teste ut på klinikken for kunder, da jeg liker lage det hyggelig. SPA er uansett avslappende og vi trenger det i en travel hektisk hverdag….og ikke minst under behandlingene våre.

Har dere noen aromatiske dufter dere liker og kan anbefale?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg