Får kundene mine som de vil?….sjekk ut!!

Ja noen får det, som denne kunden, men ikke alle 🙂 Hun kom for sitt siste refill i dag og ønsket dem enda mørkere…og mere markerte. Hun legger daglig makeup over dem for å få dem som hun ønsker og da er det greit å la henne få det hun vil. Det er viktig for meg å gjøre kundene mine fornøyde med arbeidet og oppfylle forventningene.

Bryn like etter behandling. Noe mørkere og en tanke bredere og en enda mere fornøyd kunde 🙂

Bryn før siste refill. Det er en grunn til at jeg har to refill i prisen. Kundene trenger dem faktisk da jeg ønsker bygge brynene opp og la kundene være med å bestemme over hva de ønsker gå med noen år fremover i ansiktet sitt!!

 

Bryn like etter behandling. Glem nå ikke at fargen reduseres med 40-60% i løpet av de ti første dager.

Nok en flott dag på klinikken med kunder som er hyggelige og blide. Hva mere kan man ønske seg i sin daglige jobb? Føler meg som verdens heldigste.

5 kommentarer

Siste innlegg