Alopecia? …dette kan du få utført.

I dag hadde jeg en vakker jente med alopecia for permanent makeup av bryn. Når man mister alt håret er bryn og vipper noen man savner sterkt, derfor er det en grei sak å få pigmentert inn og thats it!! Flotte parykker kan man alltids kjøpe seg, men bryn og vipper renner vekk om man legger ordinær/tradisjonell makeup daglig. Man kikker alltid ekstra i speilet for å se om det sitter der flere gang om dagen. Nå er dette problemet for kunden min ikke der lengre 🙂 Jeg la inn tynne flotte hårstrå med fargepigmenter og jeg gleder meg allerede stort til å se henne igjen 🙂

Hun har bestilt seg bryn til 6000,- kr og jeg skal jobbe med dem og pigmentere inn flere fargernyanser, da hun skal til meg ytterligere to ganger til!!

Jeg mister selv hår i perioder, uten å ha fått alopecia, men jeg vasker nå håret med produkter fra www.alopeciaexpert.com og har allerede begynt å høste resultater av disse flotte hårproduktene. Anbefales på det varmeste!! Hva alopecia er kan dere også ta en ekstra titt på siden for å lese om, da det er mange i Norge som har det.

God helg fra en fornøyd SOL nok en gang!!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg