Gratulerer med dagen Ine :-)

Ine er kjæresten til sønnen min Andreas. I dag fyller hun år og jeg håper hun får en flott dag med kaker og gaver! Hadde jeg vært hjemme i Mosjøen, hadde jeg samlet til selskap og bakt en kake som en av de på bildene under. …..

.

…..denne lagde Kristine til sønnen min Alexander i går da han feiret dagen hos meg, sammen med Kristine, Bettina og Henning 🙂

…eller en slik versjon 🙂 Kristine sto for kakene og jeg kan love dere de var gode. Henning sto for middagen. Verdens beste scampioppskrift!!

Stor klem til Inemor fra svigermor!!

7 kommentarer
    1. Heisann Sol 🙂
      Jeg har fulgt bloggen din lenge og sett alle de utrolig flotte resultsatene du utfører.
      Jeg er en av de uheldige som tok makeup tattovering på tattoveringsstudio, var en som drev med Long Time liner der.
      Men øynebrynene har aldri vært bra, ulik form, høyde og farge. Og eyelineren oppe og nede er “skjelven og skrukkete”
      Jeg hadde slag som 19 åring noe som gjør at ansiktet iforhold til øynebrynene er litt forskjellig.
      Dette ble utført i 2005, lurte derfor på om du vill anbefalle før jeg bestiller time hos deg å utføre laserfjerning av dette slik at du har rent “lerret” å pigmentere ?
      Jeg bor et stykke unna Oslo, men ønsker å ta turen til deg for å få make up tattoveringen riktig utført, må si du må være norges beste i dette faget, resultatene på bildene er virkelig flotte 🙂
      På forhånd tusen takk for svar 🙂
      Ønsker deg samtidig en riktig god helg 🙂
      Mvh Isabell HS

    2. Isabell.:

      Hei

      Hvis du kan ta et bilde av deg og sende meg på mail [email protected] kan jeg vurdere det litt først! Laser er en langvarig prosess og jeg vet at ikke alle utfører det, men kan anbefale Dr.Langeland på Youngstorget. Han skal ha lang erfaring.

      Mvh Sol

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg