Dagens deiligste opplevelse.

I dag eller rettere sagt kveld fikk jeg dagens beste opplevelse. Marie Johansen utfører massasje i klinikken min og i dag fikk alle kunder en ti minutters smakebit på grepene hennes. Marie er en fantastisk massør og overrasket nok de fleste av kundene mine med kreftene sine, liten som hun er. I morgen kommer hun også innom og heldige er de som får en merke Maries faste og effektive grep.

Som sistemann i dag ble det en deilig avsluttning på en laaaang arbeidsdag og booker henne fast etter jobb heretter 😉 DET bør dere også gjøre. Bra massører vokser ikke på trær, det kan jeg skrive under på. Gleder meg til å gi kundene mine i morgen et helt spesielt tilbud via Marie. Dere kan også maile henne på: [email protected] for time. Hun har allerede fått mange bestillinger, så nøl ikke for lenge om dere ønsker henne for en GOD behandling. Hun skal normalt kun være tirsdager hos meg.

8 kommentarer

Siste innlegg