Modeller og kurs i permanent makeup planlegges!

Mandag åpner jeg klinikken for kunder i permanent makeup etter nyttår. Jeg har hatt en hyggelig juleferie og brukt denne uken til å planlegge kursene for 2012, da pågang av elever og ikke minst modeller er stor. Det er mye å ta fatt på og jeg har bla. startet en treningscamp, hvor ferske elever kan komme en helg for å trene på modeller i den nye klinikken min på Majorstua. Det er fortsatt ledige plasser, da dette er en nyhet som jeg tror kommer til å bli meget populær etter hvert.

Siste helgen i januar startet jeg på den første campen og det er fortsatt EN ledig plass igjen. Ønsker du litt mere erfaring for å føle deg enda sikrere i behandlingene dine, ville jeg ikke nøle med å kontakte meg på mail: [email protected]

Bildet er tatt fra et ukeskurs i Bodø ved 7 Himmel.

Mvh Sol permanent makeup

Solvår Hegge

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg