Jeg fikk en GOD julegave :-)

Bettina har vel tenkt på tanten sin og ikke minst helsa hennes i året som har gått. Til jul fikk jeg massasje i gave, hvor Bettina selv står for oppgaven. Det dere ikke vet er at Bettina er en meget god massør 🙂 Her har hun gjort litt forberedelser for å glede meg med hyggelige omgivelser i form av levende lys før selve behandlingen.

Massasje av armer og fingre er noe av det beste jeg vet 🙂 Har selv gått 2 år på hudpleien og massasjetimene vi hadde er vel det jeg har savnet mest med hele utdannelsen min….men som kunde og ikke terapeut!

Jeg fikk en skikkelig god rygg og nakkemassasje, med en deilig ansiktsmassasje som avsluttning. For en drømmedag og for ikke å nevne massasje.

Etterpå gikk vi den en Indisk restaurant som åpnet på Bislet for ikke mange mnd. siden. De serverer den beste Indiske maten jeg har smakt på lenge. Tandori King Prawns er nyyyyydelig 🙂 Anbefaler dere å stikke innom der for et bedre måltid. Topp service og jeg er kresen. Her blir du tatt godt vare på.

9 kommentarer

Siste innlegg