Fantastisk SPA-bad!!


I kveld fikk jeg endelig testet ut SPA-badet med Jelly Bath jeg fikk av Kristine til jul. En fantastisk start på året må jeg si. Dette er badet gjør kroppen godt. Når du heller pulveret i vannet blir det millioner av gelekuler som holder på varmen i vannet. Har aldri svettet så mye på år og dag. Skikkelig detox av kroppen, det kan jeg love dere.

Les her hva badet gjør med deg;

SPA Jelly Bath er et pulver du heller i badekaret, og i løpet av noen minutter gjør det ikke bare vannet velluktende av lavendel, sjasmin og bergamott, det forvandles også til en tregtflytende spagelé av tusener av små perler! På grunn av den fastere formen holder vannet varmen 3-4 ganger lenger enn vanlig vann, slik at du virkelig kan ligge i luksus og slappe av som på et ordentlig SPA. Når (hvis?) du etter hvert går lei, heller du i en skvett av det medfølgende spesialpulveret, så blir vannet som vanlig igjen og kan renne ut gjennom avløpet som gammelt, vanlig trist vann. Og du stiger opp – ren, myk og avslappet etter en soft luksusopplevelse ut over det vanlige.

Et vanlig bad vil for alltid oppleves som en smule kjedelig. Og hvis du tror du var glatt og myk før… oi, oi, oi.

Fakta:

  • Én forpakning rekker til et badekar
  • Holder varmen 3 ganger lenger enn vann
  • Åpner og rengjør porer i huden
  • De mange tusen små perlene i geléen gir herlig massasje

Jeg er linken til mirakelbadet SPA Jelly Bath og skal hamstre opp nå 😉 anbefales på det varmeste!! Det lukter godt, føles deilig og gir mersmak!!

4 kommentarer

Siste innlegg