Få en gratis minimassasje :-)

Da har jeg fått enda et tilbud ved klinikken min i Professor Dahlsgt.8 på Majorstua. PS! Det er Marie som har tatt bildet til headeren min 🙂  Marie Johansen kommer til å tilby massasje for de som måtte ønske det. Hun er drivandes dyktig og har laget et spesielt åpningstilbud som dere kan sjekke ut her;

Marie`s tilbud til DEG, tirsdag 10 januar:
Tirsdag den 10 januar kan du komme innom salongen til Sol og få en gratis ti minutters smakebit på massasje av meg. Du kan også benytte anledningen til å stille de spørsmålene du måtte ha angående denne behandlingsformen.
For å sikre deg massasje kan du bestille tid på forhånd, men det er også muligheter for drop-in (tilbudet gjelder kun for kvinner).

Jeg arbeidet som hudpleier og massør før jeg begynte som fotograf, så jeg har flere års erfaring. Siden jeg får det så travelt på skolen det neste halvåret, må jeg ta en pause fra store foto-oppdrag. Derfor kommer jeg til å arbeide som massør i tiden fremover.

Jeg holder til på klinikken til Solvår ved Bogstadveien hver tirsdag ettermiddag/ kveld etter avtale. Husk at jeg kun tar imot kvinnelige kunder.

Har du noen spørsmål, må du gjerne ringe meg: 924 17 772
Eller du kan sende meg en mail: [email protected]

Håper vi sees!

Klem Marie

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg