Endelig ny elev i pmu i familien :-)

Dette året bringer mye hyggelig med seg. Amanda den yngste datteren min har bestemt seg for å ta kurs i permanent makeup, noe som gleder meg stort! Fra før har Bettina tatt kurs hos meg (og jobber allerede permanent hos meg), så dette tegner til å bli en liten familiebedrift. Ingenting gleder meg mere enn at jentene i familien ønsker lære seg dette fantastisk spennende yrket! Det er enda en plass ledig i uke 8, så ikke nøl med å melde deg på kurs om du ønsker gå grunnkurs i permanent makeup.

 

Nytt av året er også at Camilla Bolstad skal jobbe i 40% stilling hos SOL Permanent Makeup som markedskoordinator. Dette blir et stort løft for bedriften og noe jeg har sett frem til i lang tid. I uka som kommer blir det planlegging og tilrettelegging, noe som blir spennende og ikke minst interessant.

I tillegg kommer modeller for kurs til å få skikkelig oppfølging og ikke minst noen gode tilbud fremover 😉 Noen som ønsker stille som modell på fremtidige kurser er det bare å sende en mail til: [email protected]  De som allerede trenger refill blir prioritert først, tenker da på modeller fra tidligere kurser.

6 kommentarer

Siste innlegg