KMS nyhet gjenoppliver håret!!

KMS har fornyet serien sin og kommet med et nytt produkt jeg vet jeg vil sette stor pris på! Hair Play Makeover Spray gjenoppliver håret på en bad hairday 🙂 Rekker man ikke ta en kjapp hårvask om morgenen før jobb er dette nødløsningen. Kristine er kjæresten til sønnen min Alexander og vet å selge meg produkter. Kunne endt med å handle hele KMS California serien på La Bionda i kveld, hadde det ikke vært for den utålmodige sønnen min som ventet på at vi skulle bli ferdige. Jeg var siste kunde og etterpå gikk vi og spiste en deilig middag på Kinarestaurant.

Kristine har blitt dyktig på kort tid (lærling siden mars -11) og jeg kan anbefale henne på det varmeste. Hun er flink med farger og er den eneste som får farge håret mitt nå! Fikk en dyp flott kald rødfarge som jeg trives godt med 🙂

Kristine kan du booke time på mob/sms: 99289490 eller ringe La Bionda direkte. Det er to Kristine som jobber ved salongen og min heter Kristine Bjerknesli.


Fikk føner i julegave og børsten kjøpte jeg i dag på La Bionda. Kun det beste er godt nok. Satser på håret i 2012 kan man trygt si 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg