Mirakelkur for hår fra Marbo

I dag mottok jeg den etterlengtede pakken fra Marbo hårprodukter som jeg ble tipset av en kunde av meg om. Produktene er spesialprodukter for ulike typer av håravfall og betennelser i hodebunnen, samt alopecia. Jeg mister selv tidvis i perioder med stress hår og etter graviditet hvor de fleste opplever håravfall. Kan ikke si at håret har blitt fyldig og flott, selv 19 år etter sistemann kom til verden 🙂 Nå tester jeg ut Marbo og er rimelig spent. Mirakler skjer ikke over natten, men disse tre produktene skal jeg enkelt klare følge bruksanvisningen på. Setter meg et mål med resultater innen 6 mnd, så dere får følge med om dere er interessert, eller bestille disse 3 hårproduktene med shampoo, lotion og activator fra Marbo selv.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg