Bryn er min spesialitet!

At bryn er den behandlingen innen permanent makeup som er mest populær i min bedrift er ingen hemmelighet. Jeg har lange ventelister for akkurat brynpigmenteringer og jeg legger min sjel i hvert eneste arbeide. Det er alltid like spennende å se brynene igjen etter avtalt tid. Noen pigmenteringer sitter veldig bra, mens andre må jobbes mere med. Det eneste jeg kan kove er at brynene sitter på plass når jeg er ferdige med dem. Det er 2 refill inkludert i prisen, men det hender en sjelden gang noen må ha en fjerde behandling.

1. Huden er utgangspunktet for fargen og som vi vet har vi flere hudtyper. Ikke all hud tar pigmentering like bra, men dette er sjeldent noe problem.

2. Stell av pigmenteringen er viktig når man kommer hjem. Man får info. med seg på et ark som er viktig å lese, selv om man blir fortalt ved behandling hva man skal gjøre.

3. Kvalitet på farger og utstyr er viktig for den som behandler. Hos oss i SOL PMU samarbeider vi med verdens største leverandør for permanent makeup/tattoo utstyr og jeg vet vi kan tilby deg som kunde og ikke minst elev det beste som er på markedet i dag.

Sjekk www.amiea.de for ytterligere info. Klikk på amiea`s side for NORSK flagg.

13 kommentarer

Siste innlegg